C THE SUCCESS ANTI-AGING HOME CARE KIT

970 lei

Etichete: home care kit, C The Success, anti aging

Devino membru VIP pentru a beneficia de 15% reducere timp de 1 an.

Holy Land/ C THE SUCCESS ANTI-AGING  HOME CARE KIT - kit pentru tratament complementar acasa.

Kit-ul contine:

C the Success Serum: Ser intensiv pe baza de vitamina C si antioxidanti, este recomandat pentru toate tipurile de ten. Milicapsulele contin forma liposolubila a vitaminei C (palmitat – ascorbic) iar gelul contine forma hidrosolubila (L-acid ascorbic) aceasta formula activa protejeza celulele de actiunea nociva a radicalilor liberi, stimuleaza sinteza de collagen, previn imbatranirea cutanata si diminueaza semnele photoaging.

GRAMAJ: 30 ml

C the Success Cream: O cremă multifuncțională universală cu o concentrație mare de vitamina C. Hidratează și catifelează perfect pielea, îi conferă elasticitate și redă strălucirea interioara. Produsul este perfect ca îngrijire de rutină pentru pielea deshidratată, veștejită, cu semnele post-acnee.

Mod de folosire: Utilizați crema ca ultim pas în rutina de dimineață și / sau seară. Textura preparatului este destul de densă, deci o cantitate mică de preparat trebuie aplicată pe toate cele trei zone: față, gât, decolteu – și răspândită uniform pe piele prin mișcări ușoare de tapotament.

Gramaj: 50 ml

C the Success Intensive Day Cream: O cremă de zi hidratantă cu textură foarte fină. Accelerează procesul de iluminare a petelor de orice origine, inclusiv a celor postinflamatorii. Oferă concentrația necesară de vitamina C pentru a menține un nivel optim de metabolism al colagenului. Ideal ca si bază de machiaj. Aroma sa revigorantă de citrice oferă o senzație placuta pentru întreaga zi! Conține factor SPF scăzut.

Mod de folosire: Aplicați dimineața. Aplicați crema într-un strat subțire și uniform pe față după o curățare în doi pași selectată cu atenție. Evitați partea mobilă a pleoapelor! Utilizați o dată pe zi sau conform recomandărilor specialistului dumneavoastra in estetica.

Gramaj: 50 ml

"we do not sell quantity...we sell quality"